High Scool Musical teater!

Hejjjis'
Ja nu har jag inte bloggat på 2dagar ;o förlåt mig !
Men igår så skulle jag flytta sängen och så för jag har ju bytt rum hos pappa ! och idag så åkte vi till stan för att köpa möbler till rummet och så:)
till helgen så ska jag möblera , bilder kommer sen !
a iaf idag så var ju vi i stan och köpte möbler och jag köpte första säsongen av grey's anatomy :D:D
Och sen så var vi på High school musical. alltså med Kevin borg , det låter typ töntigt men det var skitt bra :) jag LOVAR!
Ja sen så kom jag hem vid kvart i 9 ungefär :)
Och nu sitter jag och pratar med Lovisa men jag kan inte lägga upp bilder idag för kameran är hos pappa och bilder från High school musical kommer inte heller för där inne fick man inte ta bilder ;s
Ja alltså det  var ju en teater :P
Ja nu ska jag väl ta och fixa lite och sen sovvaa :D
Och min uppdatering har inte varit bra på senast tiden heller ;(
Men den ska oxå bli bättre det LOVAR jag oxå :)
Puss&Tjing            //Nanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0