OJ ojojojojojojojojojojoj!

Hejjjis'
Jag har inte skrivit på bloggen sen igår ;o
Jag hade tid men jag vet inte varför jag inte skrev, dumt gjort :P
Ja jag lovar att min uppdatering kommer bli bättre hoppas jag iaf :P nej då men jag lovar !
Idag så började vi med Bild i 2 timmar sen så hade vi språk i 20 minuter och  jag har franska sen så hade vi lunch sen 20minuters franska igen och sen engelska typ 40 minuter och då satt jag bara och pratde med Josefin,Oskar och Edvin :P
A och sen så hade vi matte ett tag sen så slutade vi :D
Ja jag kom precis hem från mormor och morfar för vi där och åt middag det var tjockpannaka:D
Fast min lillebror kallar det dinosauriepannkaka :P
Men här kommer bilderna som jag ska ha lagt upp för lääänge sen :)
DEnna är mycket finare på :)

Fast gulliga lilla IDA köpte jag ju inte utan hittade henne i en snöhög utanför galleriorna med en cider i henaden:) i gävle för det är ju där jag köpt allt detta ovanför:)haha jag kan ju säga vi hittade inte henne iaf :P hahah

Kommentarer
Postat av: IDA GERLING

oooooh men het bild eller vad?



btw, snygga kläder älskling

2010-01-13 @ 20:00:44
Postat av: Maja H

Ohh, Så snygg hon är :)

Och kläderna :)

2010-01-13 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0