Shoppade lite igår ;)

Hejjjis'


Igår var jag ju som sagt i Lissabon med Emelie och Emma. När vi kom dit så gick vi runt och shoppade och lite senare på kvällen gick vi på Hard Rock Café och åt , mummms :D


Jag köpte en paljettkofta och en handväska ;)


 Idag har jag först ätiti frukost och sen började jag ta fram vilka kläder jag ska ta med till Sverige och jag pratade med Nanna :D ♥    Det är bara 5 dagar kvar tills jag åker till Sverige nu, yihoo! :D

När jag hade gjort det gick jag och mamma ut och gick längs stranden och när vi kom hem åt vi lite lunch :)

Just nu sitter jag här och dricker te och äter digestives , hehe :D


Paljettkoftan -
Från Friday´s Project       Paljetterna syns inte så bra på bilden... :(


Väskan - från HM




Kommentarer
Postat av: ellen

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? :)

2010-02-01 @ 14:44:58
URL: http://ensyster.blogg.se/
Postat av: Jennan

Snyyygt!!:D Saaknar dig<3

2010-02-01 @ 20:59:35
URL: http://jennan-jennan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0