...

hej.
ja jag har inte bloggat på rå länge, men palla ?
jag sov hos ida för nån dag sen ju , vi hade mkt skoj, vi fick inte som vi ville så vi var ute och cyklade i 2 timmar, och annat gjorde vi oxå ;)
vi cyklade typ 9 kom hem 11 , sen 12 då badade vi i sjön, myyysigt, sen kolla vi film och bara hade det braa(Y)
och jag kom hem igår, tråkit, skulle vara med josefin men hon är ju bara ute å ränner hon med sin lilla mamma :)
heheh , ja och idag så kanske jag ska färga håret, och på lördag vill jag på fränstafestivalen, men vet inte vem jag ska gå med , ska nog gå med ida, och kanske josefin om inte felicia hör av sig,
ja nu ska jag väl bara sitta här och typ tycka synd om mig själv för jag har inget att göra som jag har gjort ett tag nu , kanske skriver mer sen , bara alina den jävlen kan ta å komma hem i ÅR eller kanske nästa eller typ om 20 år känns det som , fast det bara är 4 dagar kvar tills hon kommer , men hon missar fränstafestivalen, och det suger.
för jag vill gå med henne ....
och andra såklart, men det blir inte lika kul , men kul ska det bli , men inte lika utan pruppen, för hon är den bästa som gör allt roligt, som får en att skratta när man är på dåligt humör, fast nu blockade hon mig på msn för att jag inte svarade för att jag hade inte tid jag skriver ju här om henne. , ojoj älskar henne endå , pusspåhenne..
vill att hon ska komma hem nu , vill ha en stor bamse kram av henne NU för jag är inte på humör alls, nä inte alls , oj jäklar vad jag klagar men,men , har bara lust att stor grina nu . vet inte varför , är nog bara för att allt är bajs. ja det är inte bra alls. kom hem nu vatusan. så jag blir på humör. :(
aja hejdå/nanna

Kommentarer
Postat av: Alina

Älskardig mig bäbiis!:D

2010-07-22 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0