hejsanhoppsan vad tråkit jag har

hej.
ja nu har jag tråkit.
inget att göra, alla andra är på ff , men jag ska dit imorrn, med ellen sanna och ida, riktigt kul kommer det bli (y)
fast hem vet jag inte hur vi tar oss, men vi kommer nog hem ska ni se (:
nu ska jag faktiskt duscha tro jag , och idag har jag vart duktig å tvätta mammas bil (:
tråkit inlägg det här , men finns inte mkt att skriva om när man inte gör nåt.
jag kanske ska ta å gå till ida i parteboda, fast då kommer jag ju fram imorron bitti , men det gör inge fördå kan jag väcka henne (:
nu ska jag duscha sen ska jag börja gå , eller inte
pusss/Nanna hohooh josefin ska ju kanske med imorn oxå :D
och ida bor i paartyyboda;)

Kommentarer
Postat av: IDAAAAA GGGGERLING

hahaha börja gå du jag möter dej :D

2010-07-23 @ 20:50:00
URL: http://igerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0