yesayes

hej där.
nu sitter jag och pratar i telefonen med ida,
vet inte vad hon håller på med men det skramlar som tusan iaf ;o
hehe ja och jag ska prata med lovisa sen oxå , jag har nyss kommit från duschen , riktigt skönt var det :)
nu sitter lillebror här och proppar i sig godis ;p
idag har det vart en riktigt regnig dag, -.-
och inget kul har jag gjort heller, men imorn då ska jag nog upp till lovisa en sväng och hon följer nog med mig hem ;)
och då på tisdag så ska jag kanske följa med henne till östersund , och göra nåt kommer inte ihåg vad nu men, ja och nu ska jag kanske kolla på film eller nåt, kanske spels kort? hmm jag vet inte men jag skiver mer sedan , pusss/Nanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0