Bloggpause


Vi kommer ta en bloggpause en stund från denna blogg p.g.a. att Nanna har inte tid att blogga nu för hon ska ju flytta. Och därför tar vi en bloggpause för några veckor ungefär. Men jag, Lovisa kommer fortsätta blogga fast på en annan blogg. Jag håller fortfarande på med designen och de så jag kommer inte börja blogga på den förrän i slutet av helgen. Men om ni vill fortsätta att läsa om mitt liv, foto, shopping, mode och mycket mer så läs på www.lovvann.blogg.se    , men som sagt kommer jag inte börja blogga på den förrän allt är klart! ;)




// Lovisa

Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tack så mycket! Det värmer :) Rekommenderar dig att följa med bloglovin' så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-03-22 @ 12:20:05
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0