Blogg.se var det : )

Hejsvejs.

Ja blogg.se var det :P hade nästan glömt vad jag hade ! haha eller vi .

Ja igår så bloggade jag ju inte men det var för att på dan så var jag hos pappa och då var vi ute och körde skoter å bara var ute sedan så gick vi in och åt middag och sen så körde pappa mig till mamma och då var hon i det nya huset och slipade elr nåt så då körde han mig dit och där var jag till typ 9. sen så kom jag hem å typ fika duscha sen la jag mig ;o

Och idag har det varit typ den bäääästa dan i skolan iaf , eller hur Alina ;D
A på skolan så hade vi typ nå lektioner  sen så hade vi pulsslag å då har ju jag Anna-Lotta , Carro och Alina hemkunskap och då så skulle Anna-Lotta vara med i en annan grupp så då var det bara jag å Alina å Carro a men iaf , jag å Alina skulle ner på konsum och skulle handla MASSA saker till hemkunskapen det var typ : 8 tomater 8 äpplen 8 lökar , skinka , tvättmedel , osv.
A åsså skulle vi köpa en sån där påse med potatis som väger tre kilo , en sån där stor ni vet;p
Ja så när vi skulle gå därifrån så hade vi 2 kassar som Alina fick ta och jag gick med en påse potatis :D fint (y)  det var två tanter som skrattade åt oss ;o
A vi hade iaf kulkul på den vägen upp till hemkunskapen igen iaf :D hahhahaahha. ja sen så gjorde vi muffins dom blev väl så där:s
Å sen när jag kom hem så gick jag ut å gick med castor i typ 2 tim , a jag tänker inte berätta vad som hände då iaf det vet Alina :) jag kan säga att vi äääger :D (y)
Ja å när jag kom hem så åt jag och sen datan.
Och ikv så ska jag


1. Kolla om vi har ingredienser till cupcakes.
2.Duscha
3.plugga
4.Stääda
5.Prata med Loviiisann:D

Ja det är min kväll:/

haha heeejjddååå            //Nanna!    oj just ja på bushållsplatsen så hade jag å Alina kul igen för då stog vi å typ grisade med en nougat :D:D:D ♥

Å nu tror jag hunden som ligger här har fisit oxå det luktar blääääääääää. asså Castor

Kommentarer
Postat av: therese

sv; hehe, jasså va roligt! :')

nice blogg, btw! :)

2010-03-01 @ 21:09:21
URL: http://theresecogrell.blogg.se/
Postat av: ALINA!!<3

JAARÅÅÅ NANNA ! älskar dig ;)

Rolig dag asså!:D<333

Fan vi äger mer en vanligt!

vi måste göra om :D

<33333333

2010-03-01 @ 21:21:27
URL: http://alinamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAARÅÅÅ NANNA ! älskar dig ;)

Rolig dag asså!:D<333

Fan vi äger mer en vanligt!

vi måste göra om :D

<33333333

2010-03-01 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0