.

•Hejhej.

Oj nu har jag inte bloggat på 3 eller 4 dagar ;o

ja dom senaste dagarna så har jag bara åkt SLALOMMMM :D(Y) med Josefin , ofc ;D

Ja och i torsdags så åkte jag och Josefin först slalom på berge till klockan 3 och sen så skulle vi ta skoter spåret ner till E14 men det tog en timme :D fatt hennes mamma skulle hämta oss 4 så vi skulle köra SAKTA så ja det tog en timme där i skogen sen så åkte vi hem till henne och åt och sedan bakakde vi kladdkaka och sen fick vi för oss att vi skulle åka på badhuset så då hade vi en kvart på oss att packa å så fatt bussen skulle gå kvart i 6:P
och sedan så behövde vi 15 kronor var fatt kunna komma in på badet så då fick vi springa runt som galningar fatt hitta 30 kronór fatt hennes mamma hade inge pengar och inte Josefin heller och hennes syster hade 22.50 :D
så då fick vi springa runt runt och leta pengar men sen så hittade Josefin sin borttappade spar gris och i den var det typ bara 50-öringar och 1-enkrona :P
och vi fick ihop det till 29,50  ;o  bara en 50-öring till så hade vi 30 kronor men som tur var så hittade vi en sån å ;D
ja sen så fick vi SPRINGA till bussen men då kom vi på att jag hade mitt busskort hemma och vi hade ju bara 30 kronor så jag skulle ju inte kunna betala heller  :p
och jag kunde ju inte säga att jag  hade glömt busskortet fatt det var ju sportlov, så då fick jag ta 13 kronor till att betala bussen och sen så kom jag å Josefin på en bra idé att hon skulle gå in före mig och betala sen så skulle jag gå in senare och säga att jag inte skulle bada så då behövde ju inte jag betala ;d så vi gjorde så och badvakten lät mig gå in ;D
sen när jag skulle ta på mig min bikini , eller ja Josefins bikini , så var den för liten så jag fick bada i BH :P
ja sen så kom Erik Strand oxå när vi skulle bada så då badade vi med han och sen vid typ halv niokvart i nio så klev vi upp och klockan nio kom Örjan ( Josefins låtsas pappa) och hämtade oss och sen så kom Peter och hämtade mig hos henne och vi åkte hem och då pratade jag på skype lite grann:D  (y) och i fredags så var jag hemma fatt jag skulle va i huset och fixa å så :P sen så på kvällen skulle jag åka till pappa men då så skulle Alina komma hem från Nyland så då skulle vi åka på gårn men sen så kom dom hem för sent å en massa skit så då blev det inge gårn heller ;( men då så satt jag vid datan på kvällen och sen så somnade jag ganska tidigt fatt jag skulle åka till pappa vid 7 på morgonen fatt vi ( familjen hos pappa) åka till Bydalen och åka slalom :D så vi kom hem därifrån typ vid 7 på kvällen och då så köpte vi hem pizza och såg på Melodifestivalen :)  hon som vann var faktiskt ganska så bra , men salem al fakir skulle vinna tyckte jag iaf ;) eller kanske Erik saade eller Ola eller jag vette fan det var många som var bra :D (y) men helst så var det nog Salem Al Fakir ;D


Ja nog om det , jag måste snart fara till S-vall fatt jag ,måste shoppppppaaaaa :D 
det jag ska köpa  :

-ny bikini
-Converse skor
-några nya tights
-nån tröja
sen vet jag inge mer men myyycket mer lär det nog bli ;D

nej nu skriker pappa att jag måste äta frukost men vi hörs :D

//Nanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0