måste bloggggaaaa

Shääna hejsan :D

Ja jag måste ju blogga mer , jag vill blogga mer men jag hinner inte :(  jag försöker så gott jag kan men nu blir det iaf ett ganska lååångt inlägg, det är ganska jobbigt att läsa så långa men jag måste ju göra långa om ni vill veta vad jag har gjort dom senaste 2 dagarna.

Ja i lördags skrev jag ju men efter filmen så snacka jag på skype med en masssa fööölk till klockan halv 3 ;o
Igår vakande jag typ 9 fattar inte att jag vaknade så jävla tidigt när jag var uppe till klockan halv 3:P
A igår så var jag i huset typ till 4 sen så åkte jag hem och packade för jag skulle sova i ångee hos moster å kusin min :D
När jag kom hit till ånge så var Erik (kusin) med en kompis så vi typ spelade kort sen så kom Sara(kusin) med pizza sen så åkte hon hem å då så smockade vi i oss massa pizza sen så gjorde jag å Ingela(moster) ljus :D
Kanske kommer bilder sen får se ,
Ja sen så åkte kompisen hem och då så kollade jag typ på tv med Erik och han puttade ner mig från soffan, tackar tackar (y) han är 18.
han är alltid dum mot mig :P
nejdå det är han inte , hähä.
ja sen typ klockan 9 elr nå så gick Ingela och la sig så då kollade jag å Erik Wallander mastermind tro ja den hette. fan vad läskit det var , jag såg typ bara tills det var fullt med blod på väggarna hos nån å hon hade blivit kidnappad eller nå sånt där, sen så kollade vi på MTV för det var för läskitttt ja sen så vet jag inte när jag gick å la mig typ halv 11 :O var så jääävla tröött igår asså.:P
Ja och imorse vakande jag typ 9 igen och då så när jag skulle kolla på tv så låg Erik där i soffan och snarkade för då hade han somnat där , haha ^^
ja sen så fikade jag och fixat mig och nu sitter jag här och lyssnar på - Medina - sagoland.(y)

nä nu ska vi snart fara hem till vårt nya hus å mååla lite elr nåt ;o  bara Erik kommer hem med bilen nån gång :P

men vi hörs när vi hörs :D          //Nanna.   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0