Skolan

Hejssan.

Jag missade bussen så morfar kommer snart att hämta mig ;)
haha.

Ja jag kan ju skriva om igår för jag bloggade ju inte då.

först så var det skolan det var som vanligt och jag kom hem typ halv 5 och då så åt jag sedan åkte jag kvart i 6 bussen till badhuset med josefin och badade där ett tag och sedan halv 9 bussen hem ;D
sen kom jag hem kollade på desperate housewives till 10 sen kom mamma hem och hon fyllde ju år i går så då fick hon blommor å pengar å av mig fick hon ett förkläde jag gjort på slöjden ;D
sen så soooooov jag. och idag så har jaf , fikat , fixa mig missa bussen ;P

och idag så ska jag bara plugga plugga och plugggggga!!!!

nä nu ska jag åka , heeejdååå! 


//Nanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAH smart att missa bussen iaf :)

2010-03-03 @ 10:44:07
URL: http://igerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0