Vanlig skoldag


Idag har det bara varit en vanlig skoldag. Vi började med att träna på portugisiska pjäsen 2 gånger, efter det jobbade jag med matte och jobbade med det hela morgonen. Efter lunch gjorde jag klart matten och sedan jobbade jag med SO lite och sen tränade jag till ett svenska prov som jag ska ha på fredag tror jag.

När jag kom hem så gjorde jag te och till det åt jag lite digestives, ovanligt. Sen gjorde jag ett födelsedags kort och lite andra grejer.  Har nyss kollat lite bloggar och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jo, jag ska ladda upp dagens outfit ;)



// Lovisa

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: allting är bra med mej :)

vad gör ni idag?

kram

2010-03-15 @ 19:34:57
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0