wiiiiihooo

hejhej

min mobil har kommit :)   åhh gud vad glad jag är :)
aja nog om det.

idag så har jag vart hos mormor fatt mamma jobbar ju och det var ingen annan hemma så då åkte jag dit :)
där kollade jag bara på TV och sen så åt jag litelite för man får ju inte i sig så mkt när man är sjuk:/
ja sen vid 6 tiden så for jag hem och då så öppnade jag mobilen och höll på att fippla med den ;D

ja sen så satt jag vid datan och pratade skype :D
och klockan 9 så var det ju DH men då visade det sig att det inte var nåt så då kollade jag på nå annat på TV:N vet inte var det var ,  ja nu så ligger jag i sängen och pratar med Alina på skype och jag har JÄTTE ont i halsen :(
ganska komiskt tycker jag för att båda två är sjuk och har ont i halsen å överallt , hahah (Y)
aja nu tänker inte jag skriva nå mer till er , hejddååååå

//Nanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0