Algarve

Hej!

Nu är jag hemma igen från att ha varit i Algarve i helgen.

Fredag; Vi åkte direkt efter skolan och när vi kom fram gick jag och Rasmus och köpte glass och kikade runt lite. På kvällen gick vi ut och åt och sen till hotellet och sov.


 


















Lördag; På dagen var vi på Slide & Splash, som är en superstor utomhus-vatten-park, det var jätteskönt väder och det var superroligt! När vi kom tillbaka till hotellet gick jag ner till gymmet i en halvtimme och sen badade jag i poolen och sen jacuzzi. Härligt! På kvällen gick vi ut och åt och efter det gick jag ut och fotade lite.



















































Söndag; Efter frukosten gick jag ner till stranden och fotade. Sedan gjorde vi inte så mycket mer utan satte oss i bilen och åkte hem bara.






















Det har varit en perfekt helg, mysigt och roligt!


// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0