Bilder

Hej.


Ja jag måste bli bättre på att lägga upp bilder, sakerna jag har köpt kommer idag DET LOVAR JAG . och jag har ett ton bilder på min mobil som jag ska lägga upp här, men det är nå knäppt så jag kan inte det nu :/ men det kommer ;)

Just nu sitter jag och kollar på Oprah Winfrey Show det handlar typ om en kille som har blivit utnyttjad av sin mamma, men han berättade det inte för nån , och han ville inte själv tro att det var sin egen mamma så han tänkte att det var nån annan ,  men sen blev det värre och mamman sålde sig själv och han för att kunna ha pengar till mat. Och om han vägrade så skulle dom inte ha råd med mat.
Och han bor kvar i huset som han bodde i när han var liten , han kunde inte flytta därifrån , men vrf vet jag inte . men det är riktigt intressant att höra faktiskt.

Skriver sen , pusss/Nanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0