Dålig uppdatering.

Hej.

Ja nu hare vare en jäklarns dålig uppdatering av mig, men jag har inte haft dator på hela veckan.
Men jag börjar från fredag, för jag har bara vart sjuk i veckan så inget cooolt har ju hänt då .ja i fredags så var det ju skola sen efter skolan så åkte jag hem och efter typ en hal timme? så kom felicia och alina för jag skulle följa med dom på parken och spela fotboll, juste josefin var med oxå ;D
ja så vi var där till typ 5, sen så följde felicia med mig hem och vi åt och alina följde med josefin, sen så när jag och felicia kom tillbaka så var wille robert johan ted adde där, jag tror iaf att det bara var dom , så jag och felicia la oss i gräset och väntade på att josefin och alina skulle komma.
sen så kom dom och alla började att spela fotboll utom jag och alina typ ;)
ja det var as skönt väder och alla var söta och glada så en perfeeeekt fredag kväll ;)
klockan 9 så kom filip och hämtade mig och alina för han skulle köra upp oss till ånge för alina skulle sova hos mig , hos pappa alltså :p
ja så vi komdit vid halv 10 , och då gick vi ut på ånge , och kom hem halv 12 .
så då la vi oss i sängen och pratade sen så somnade vi ,
vaknade på lördan typ 11 , vi gjorde inget spec, men hon åkte hem vid typ 3 iaf, då fick jag tråååkigt så jag la mig och sov och kollade på TV.
sen så ringde ida vid 8 och hon kom till ånge:D
så vi skulle gå på vojen , och då kom sara och ante och hans kompis med bilen så vi åkte med dom , så vi åkte runt heLA kvällen och kolla folk å en massa niiice :D
ja jag kan säga att det var jävligt trångt i baksätet iaf ;D
haha , sen så körde vi hem ida och vi åkte ett tag till sen kom jag hem vid 11 , då hade pappa hyrt film , jag vet inte vad den hette , men bra var den iaf .
sen efter filmen så somnade vi (:
och imorse så vaknade jag kanske vid 11 och låg i sängen och kikade TV.
sen så ska jag försöka få tag påalina , (:

pusss/Nanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0